Creierul tău va funcționa la maximum! - Buticul Verde

Creierul tău va funcționa la maximum!

Creierul tău va funcționa la maximum dacă urmezi aceste sfaturi !

Se spune că fiecare dintre noi învățăm câte ceva nou în fiecare zi. Acest lucru  poate fi mai mult sau mai puțin adevărat. Cert este că suntem înconjurați de informații la tot pasul, iar creierul nostru trebuie să fie în permanență activ și, mai ales, pregătit să proceseze toate aceste informații.

Există, de asemenea, perioade în care suntem solicitați mai mult decât de obicei, iar creierul nostru trebuie să fie la capacitate maximă pentru a putea fi eficient. Astfel de momente sunt, de pildă, sesiunile de examene ale studenților, timp în care aceștia trebuie să se pregătească intens: citind, învățând, repetând, etc.

Iată ce te va ajuta să ai o minte ascuțită și sănătoasă!

 

Sunt anumiți factori ce influențează capacitatea de memorare și de concentrare a creierului și care fac o reală diferență atunci când avem nevoie ca mintea noastră să fie în cea mai bună formă:

1. Somnul

Atunci când suntem odihniți suntem mult mai eficienți, iar acest lucru îl putem observa în toate activitățile noastre. Cu atât mai mult, este important ca mintea noastră să nu fie obosită, pentru a-și putea atinge potențialul maxim. Somnul are rolul de a consolida memoria și capacitatea de învățare, ajutându-ne, totodată, să fim mai atenți. Este recomandat să dormim câte 8 ore în fiecare noapte pentru ca organismul nostru să funcționeze optim. Un alt obicei benefic este somnul de după-amiază: un pui de somn de 20 de minute este o cale excelentă de a ne împrospăta mintea, atunci când ne simțim obosiți.

După, ne vom trezi cu mintea limpede, iar creierul nostru va fi pregătit să rețină informații și să facă față chiar și celui mai dificil examen. Există însă și persoane care, din varii motive, au dificultăți în ceea ce privește somnul. Dacă te confrunți cu astfel de probleme, pe site-ul nostru vei găsi o gamă variată de ceaiuri și suplimente alimentare care cu siguranță te vor ajuta!

2. Exercițiile fizice

Poate părea ciudat, dar mișcarea are efecte benefice și asupra sănătății mintale. Este simplu: ritmul cardiac va crește, circulația sângelui va fi sporită, astfel creierul nostru va fi mult mai bine oxigenat. Acest lucru va stimula crearea unor noi conexiuni neuronale, ajutând la menținerea pe termen lung a sănătății creierului.  Totodată, un scurt program de mișcare ne va oferi un boost de energie, iar acest lucru ne va ajuta să ne concentrăm mai bine.

3. Relaxarea

Trebuie să găsim timp pentru ceea ce ne place! Fie că este vorba despre a citi o carte, a urmări un serial sau a ieși la o plimbare prin parc, să nu uităm să ne relaxăm așa cum ne place nouă mai mult!

Stresul este unul dintre cei mai mari inamici ai creierului. În timp, stresul poate distruge celulele nervoase, afectând în special regiunea cerebrală responsabilă cu creerea de noi amintiri. Așadar, o minte relaxată este o minte sănătoasă!

Dacă ai nevoie de puțin ajutor pentru a te adapta mai ușor la situațiile stresante care pot apărea, îți recomandăm câteva remedii naturale ce îți vor folosi. Unul dintre ele este Ashwaganda KSM-66, de la CosmoPharm, care are numeroase beneficii, pe lângă cele deja menționate.

4. Alimentația

Acesta este unul dintre cele mai importante aspecte asupra cărora trebuie să fim atenți. Precum somnul, și alimentația are efecte directe asupra întregului nostru sistem, așadar, și asupra celui cerebral.

Sunt anumite alimente sau substanțe care au rol în stimularea sistemului nervos, influențând capacitatea de memorare sau de concentrare și care, totodată,  au efecte benefice și de lungă durată asupra creierului.

 

Dacă îți începi ziua cu o cafea, atunci te vei bucura să auzi că această îți este benefică. Cele două componente principale ale acesteia, cafeina și antioxidanții, aduc numeroase beneficii precum: o mai bună concentrare, vigilență sporită și, bineînțeles, o stare de bine.

 

Acizii grași de tip Omega 3 sunt grăsimi esențiale pentru organism. Acestea au un rol deosebit în dezvoltarea creierului și în menținerea sănătății acestuia de-a lungul vieții. Aproximativ 60% din creier este format din grăsimi, dintre care jumătatea sunt de tip Omega 3. Acestea sunt esențiale pentru memorie și pentru învățare. O alimentație bogată în pește, ar putea oferi cantitatea optimă de acizi Omega 3.  Uleiul de pește și suplimentele alimentare pe bază de ulei de pește sunt, de asemenea, o variantă foarte bună pentru a asimila necesarul de Omega-3 pentru organism.

Nucile sunt alimente cu un conținut bogat de fibre, proteine, zinc și fier. Fierul ajută la furnizarea de oxigen în celulele întregului organism, prevenind, astfel, anemia. De asemenea, conținutul de vitamina B combate stresul și crește atenția. Nucile de caju, fiind o foarte bună sursă naturală de magneziu, ajută la îmbunătățirea memoriei și reduc declinul cognitiv la persoane în vârstă.

Este destul de dificil să extragem toate aceste substanțe direct din alimente. Există, însă, anumite suplimente alimentare care conțin tot ceea ce noi avem nevoie pentru ca mintea noastră să lucreze la cel mai înalt potențial.  Așa că vă recomandăm ca, atunci când simțiți nevoia, să apelați cu încredere la aceste suplimente naturale. Lecitină, Neuro Max, Memory Max sau Neurotonic sunt doar câteva dintre părodusele care cresc puterea de concentrare și memorare, înlăturând oboseala și stresul mintal și ajută la o mai bună funcționare a creierului. Descoperă-le pe toate chiar aici.

 

Ai grijă de tine și de sănătatea ta!

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

INCHIDE
Producatori
.
Add to cart